Grip op administratie

Grip op administratie

Veel mensen ervaren het bijhouden van hun administratie als een vervelende klus en doen vaak het hoogst noodzakelijke. De berg papier begint zich op te stapelen en de drempel om het een keer op te schonen wordt steeds hoger. De kast of lade waar je alles in opbergt begint aardig vol te raken en langzaam maar zeker verlies je het overzicht over de lopende zaken. Mensen uit uw nabije omgeving om hulp vragen vindt je lastig.

Herkent je dit?

  • een administratie die verspreid ligt
  • stapels ongeopende post
  • U komt nauwelijks aan uw eigen werk toe
  • overvolle mappen en dozen.

Hoogste tijd om de Structuur Organizer in te schakelen.

Ik kan je helpen uw administratie op orde te krijgen door stap voor stap uit te leggen hoe je het beste je administratie kan opschonen, sorteren, opbergen en bijhouden. Je zal weer grip krijgen en daardoor rust in je hoofd.

Wat levert het op:

  • Een opgeruimd huis/kantoor
  • Een overzichtelijk bureau
  • Een geordende administratie
  • Gemakkelijk inzicht van inkomsten/uitgaven
  • Voorkomen van schulden

Neem gerust vrijblijvend contact met mij op. Ik kijk graag met je naar jouw situatie en wat ik daarin voor jou kan betekenen.

 

 

Vorige

Grip op tijd

About

Leonie van kooten

Related Posts
0 comments
Comments are closed.